Шапка за бебка

 
Това е резултата от уикенд пътуването ни. Обичам да плета в колата, защото това е един от малкото моменти, в които имам време и спокойствие да броя и разчитам схемата на плетката и да мога да плета без да се налага постоянно да разплитам, защото съм се разсеяла и забравила докъде съм стигнала. Два часа са абсолютно достатъчни за една малка бебешка шапка.
Ще ви покажа схемата и снимката от която гледах за да я изплета, но обещайте да не се смеете много:
Няма много общо, нали?
Май и с плетките съм като с картичките - трудно ми е да работя по схеми, правила и тн. - все вкарвам по някоя импровизация. Какво да се прави, отвътре ми идва.

Коментари

  1. Чудесна е! А твоят модел е по-хубав:). Няма нищо по_хубаво от импровизацията. Много по-хубава е от спазване на схеми 1:1.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!